Послуги

Реєстрація ОСББ

Докладно про особливості та нюанси при створенні ОСББ, з якими Ви можете зустрітися на шляху до самостійного управління будинком розкажуть наші фахівці. Ми будемо раді надати Вам професійну консультацію..

Перший етап — знання

  • Потрібно знати вимоги Закону України «Про об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку» щодо створення об`єднання;
  • Розуміти, які правила діють всередині ОСББ, які фунції виконує правління, які – контрольно-ревізійна комісія;
  • Який порядок прийняття рішень, як впливати на правління та голову правління ОСББ;
  • Ви повинні бути готові відповісти на будь-які питання сусідів, головне, - чітко розуміти мету створення ОСББ, знати яку користь це принесе всім співвласникам будинку.
  • Важливо запевнити сусідів: попри всі проблеми, ОСББ – це найкращий спосіб захистити своє майно і підвищити рівень комфорту у будинку.

Другий етап – підготовчий: створення ініціативної групи

Відповідно до вимог закону «Про ОСББ» необхідно сповістити усіх співвласників будинку про проведення установчих зборів щодо створення ОСББ не пізніше ніж за 14 днів до дати зборів

Для цього Вам потрібно:

  • Створити ініціативну групу не менше як з трьох власників квартир чи нежитлових приміщень Вашого будинку.
  • Повідомити усіх сусідів про проведення установчих зборів зі створення об‘єднання співвласників багатоквартирного будинку.
  • Вести реєстр співвласників, у якому залишать підписи поінформовані про захід співвласники будинку. З ким не вийшло зв`язатися, необхідно сповіщати поштою рекомендованим листом і шляхом оголошення.
  • Отримати інформацію про усіх співвласників будинку, загальну площу квартири нежитлових приміщень співвласників будинку (власник квартири/ нежитлового приміщення)

Третій етап – проведення установчих зборів

Установчі збори – офіційний захід, на якому співвласники голосують за чи проти створення ОСББ.

Для ведення зборів необхідно обрати голову та секретаря зборів

Підготовити необхідний пакет документів:

  • Протокол установчих зборів
  • Листки письмового опитування
  • Статут

Четвертий етап – державна реєстрація ОСББ

Державна реєстрація ОСББ здійснюється згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Автоматично про зареєстровану юридичну особу інформація потрапляє у головне управління статистики міста Києва та Державну фіскальну службу у місті Києві.

Наступними кроками є виготовлення печатки (кутового штампу), внесення ОСББ до Реєстру неприбуткових організацій Державною фіскальною службою, відкриття рахунку в банку.

П’ятий етап – повідомлення Київської міської ради про створення ОСББ

  • Надати копію Статуту ОСББ у відділ супроводу ОСББ.
  • Представити Виписку з Єдиного державного реєстру про реєстрацію ОСББ.
  • Надати інформацію про будинок щодо технічних характеристик та юридичного статусу прибудинкової території згідно форми.
  • Інформація необхідна нам для подальшого залучення ОСББ в міжнародних проектах, участі у державних та місцевих програмах, ознайомлення із нормативними та законодавчими актами.
  • Також зареєстровані ОСББ можуть отримати консультацію з питань ведення господарської діяльності: примірний кошторис ОСББ, ознайомитися із затвердженими для населення тарифами та цінами на послуги підрядних організацій, пов`язаних з обслуговуванням житлового фонду м. Львова (обслуговування ліфтів, вивезення побутових відходів, послуги аварійних служб, послуги з чистки димовентканалів, повірка лічильників і т. п.).
  • При подальшій діяльності ОСББ Вам необхідно ознайомитися з рекомендованим переліком нормативних актів щодо діяльності ОСББ.

Юридична фірма «ЮРКОМПЛЕКС» готова надати послугу з державної реєстрації ОСББ швидко, за мінімальною ціною, без черги та прихованих платежів, здійснюючи безкоштовну доставку Замовнику.

Базова вартість послуги складає 4 500 грн.

У вартість послуг входять всі офіційні платежі, вартість печатки.

Базовий строк реєстрації становить біля 1 місяця. За бажанням Клієнта строк може бути скорочений.

Дізнайтеся подробиці, скориставшись контактними даними, вказаними на сайті. Спеціаліст нашої компанії проконсультує Вас та допоможе прийняти оптимальне рішення.

 

Замовити послугу

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Замовити безкоштовну консультацію

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Дякуємо.
Ваше повідомлення успішно відправлено.
Вибачте. Виникла помилка. Спробуйте трохи пізніше, або зв'яжіться з нами по телефону.

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Закрити

Шановні клієнти!

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» інформує Вас про зміни, що відбулися в законодавстві України та можуть стосуватися діяльності Вашого підприємства.

17 червня 2018 року набув чинності Закон України № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", крім частини другої статті 23 Закону щодо переходу частки ТОВ до спадкоємця, яка набирає чинності з 17 червня 2019 року.

Відповідно з 17 червня 2018 року втратив чинність Закон України "Про господарські товариства" у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.

Товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю протягом року з дня набрання чинності цього Закону, можуть безкоштовно привести свої Статути у відповідність до нового Закону та провести держану реєстрацію відповідних змін.

Протягом року, тобто з 17 червня 2018 року до 16 червня 2019 року, положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають новоприйнятому Закону, вважатимуться чинними. При внесенні будь-яких змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю це правило не застосовується.

До 16 червня 2019 року всі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю повинні будуть привести свої статути у відповідність до чинного законодавства. При реєстрації нової редакції статуту до 17 червня 2019 року державне мито (адміністративний збір) не оплачується.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки нової редакції статуту та його державної реєстрації.

Вартість послуги складатиме 2500 гривень. Держмито та послуги нотаріуса оплачуються додатково.

Крім того, з’явився новий механізм регулювання корпоративних відносин між учасниками ТОВ – корпоративний договір, в якому можна передбачити особливості розпорядженням майнових прав, що виникають з володіння частками в статутному капіталі.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки корпоративного договору під Ваші особисті домовленості.

Вартість послуги складатиме від 2000 гривень.

Закрити