Замовити безкоштовну консультацію:

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771


Онлайн Замовлення:

*Iм'я:
*Телефон:
*E-mail:
*Коментарі:
 

 

Послуги

Реєстрація ОСББ

Докладно про особливості та нюанси при створенні ОСББ, з якими Ви можете зустрітися на шляху до самостійного управління будинком розкажуть наші фахівці. Ми будемо раді надати Вам професійну консультацію..

Перший етап — знання

  • Потрібно знати вимоги Закону України «Про об`єднанням співвласників багатоквартирного будинку» щодо створення об`єднання;
  • Розуміти, які правила діють всередині ОСББ, які фунції виконує правління, які – контрольно-ревізійна комісія;
  • Який порядок прийняття рішень, як впливати на правління та голову правління ОСББ;
  • Ви повинні бути готові відповісти на будь-які питання сусідів, головне, - чітко розуміти мету створення ОСББ, знати яку користь це принесе всім співвласникам будинку.
  • Важливо запевнити сусідів: попри всі проблеми, ОСББ – це найкращий спосіб захистити своє майно і підвищити рівень комфорту у будинку.

Другий етап – підготовчий: створення ініціативної групи

Відповідно до вимог закону «Про ОСББ» необхідно сповістити усіх співвласників будинку про проведення установчих зборів щодо створення ОСББ не пізніше ніж за 14 днів до дати зборів

Для цього Вам потрібно:

  • Створити ініціативну групу не менше як з трьох власників квартир чи нежитлових приміщень Вашого будинку.
  • Повідомити усіх сусідів про проведення установчих зборів зі створення об‘єднання співвласників багатоквартирного будинку.
  • Вести реєстр співвласників, у якому залишать підписи поінформовані про захід співвласники будинку. З ким не вийшло зв`язатися, необхідно сповіщати поштою рекомендованим листом і шляхом оголошення.
  • Отримати інформацію про усіх співвласників будинку, загальну площу квартири нежитлових приміщень співвласників будинку (власник квартири/ нежитлового приміщення)

Третій етап – проведення установчих зборів

Установчі збори – офіційний захід, на якому співвласники голосують за чи проти створення ОСББ.

Для ведення зборів необхідно обрати голову та секретаря зборів

Підготовити необхідний пакет документів:

  • Протокол установчих зборів
  • Листки письмового опитування
  • Статут

Четвертий етап – державна реєстрація ОСББ

Державна реєстрація ОСББ здійснюється згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Автоматично про зареєстровану юридичну особу інформація потрапляє у головне управління статистики міста Києва та Державну фіскальну службу у місті Києві.

Наступними кроками є виготовлення печатки (кутового штампу), внесення ОСББ до Реєстру неприбуткових організацій Державною фіскальною службою, відкриття рахунку в банку.

П’ятий етап – повідомлення Київської міської ради про створення ОСББ

  • Надати копію Статуту ОСББ у відділ супроводу ОСББ.
  • Представити Виписку з Єдиного державного реєстру про реєстрацію ОСББ.
  • Надати інформацію про будинок щодо технічних характеристик та юридичного статусу прибудинкової території згідно форми.
  • Інформація необхідна нам для подальшого залучення ОСББ в міжнародних проектах, участі у державних та місцевих програмах, ознайомлення із нормативними та законодавчими актами.
  • Також зареєстровані ОСББ можуть отримати консультацію з питань ведення господарської діяльності: примірний кошторис ОСББ, ознайомитися із затвердженими для населення тарифами та цінами на послуги підрядних організацій, пов`язаних з обслуговуванням житлового фонду м. Львова (обслуговування ліфтів, вивезення побутових відходів, послуги аварійних служб, послуги з чистки димовентканалів, повірка лічильників і т. п.).
  • При подальшій діяльності ОСББ Вам необхідно ознайомитися з рекомендованим переліком нормативних актів щодо діяльності ОСББ.

Юридична фірма «ЮРКОМПЛЕКС» готова надати послугу з державної реєстрації ОСББ швидко, за мінімальною ціною, без черги та прихованих платежів, здійснюючи безкоштовну доставку Замовнику.

Базова вартість послуги складає 4 500 грн.

У вартість послуг входять всі офіційні платежі, вартість печатки.

Базовий строк реєстрації становить біля 1 місяця. За бажанням Клієнта строк може бути скорочений.

Дізнайтеся подробиці, скориставшись контактними даними, вказаними на сайті. Спеціаліст нашої компанії проконсультує Вас та допоможе прийняти оптимальне рішення.