Послуги

Ліквідація ФОП

Процедуру ліквідації ФОП можна умовно поділити на наступні етапи: 

  1. Прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності
  2. Внесення державним реєстратором до державного реєстру запису про рішення фізичної особи щодо припинення підприємницької діяльності;
  3. Проходження перевірок у Податковій інспекції та Пенсійному фонді та отримання довідок про відсутність заборгованостей та зняття з обліку;
  4. Внесення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру запису про припинення підприємницької діяльності фізичної особи.

Юридична фірма «ЮРКОМПЛЕКС» готова надати послугу з реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця швидко, за мінімальною ціною, без черги та прихованих платежів, здійснюючи безкоштовну доставку Замовнику.

В комплекс послуг з реєстрації припинення входить:

  • консультування з питань ліквідаціїі ФОП;
  • підготовка заяви та подання заяви про припинення підприємницької діяльності ФОП державному реєстратору для внесення запису про рішення фізичної особи про припинення підприємницької діяльності;
  • підготовка та подання всіх необхідних заяв та документів до Податкової інспекції та Пенсійного фонду;
  • представництво Ваших інтересів під час проходження перевірки у Податковій інспекції відповідного району та отримання довідки про відсутність заборгованості;
  • представництво Ваших інтересів під час проходження перевірки у Пенсійному фонді відповідного району та отримання довідки про відсутність заборгованості;
  • подання повного пакету документів до відповідної районної у м. Києві державної адміністрації для внесення запису до Єдиного державного реєстру про припинення підприємницької діяльності фізичної особи.

Базова вартість послуги становить 2 000 грн.

У вартість послуг входять офіційні платежі, послуги нотаріуса. Замовником оплачуються окремо штрафи та інші нарахування за результатами перевірок до бюджету, а також послуги банків за закриття рахунків.

Базові строки виконання послуги від 2 місяців з моменту отримання всіх необхідних документів.

Строк виконання послуги може зменшуватись за необхідністю.

Для початку співробітництва Вам необхідно надати нам:

  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з ЄДР;
  • копію паспорту та ідентифікаційного коду;
  • довідку за формою 4-ОПП з Податкової інспекції відповідного району;
  • повідомлення про узяття на облік в Пенсійному фонді відповідного району;
  • свідоцтво платника Єдиного податку (що діє та за всі попередні роки);
  • всі звіти, які подавалися до Податкової інспекції та Пенсійного фонду;
  • всі квитанції про сплату єдиного податку (якщо ФОП є платником єдиного податку);
  • книга форми № 10 (заповнена);
  • трудовий договір (за наявності найнятих робітників);
  • печатка (за наявності).

Дізнайтеся подробиці -Ліквідація ФОП , скориставшись контактними даними, вказаними на сайті. Спеціаліст нашої компанії проконсультує Вас та допоможе прийняти оптимальне рішення.

 

Замовити послугу

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Замовити безкоштовну консультацію

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Дякуємо.
Ваше повідомлення успішно відправлено.
Вибачте. Виникла помилка. Спробуйте трохи пізніше, або зв'яжіться з нами по телефону.

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Закрити

Шановні клієнти!

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» інформує Вас про зміни, що відбулися в законодавстві України та можуть стосуватися діяльності Вашого підприємства.

17 червня 2018 року набув чинності Закон України № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", крім частини другої статті 23 Закону щодо переходу частки ТОВ до спадкоємця, яка набирає чинності з 17 червня 2019 року.

Відповідно з 17 червня 2018 року втратив чинність Закон України "Про господарські товариства" у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.

Товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю протягом року з дня набрання чинності цього Закону, можуть безкоштовно привести свої Статути у відповідність до нового Закону та провести держану реєстрацію відповідних змін.

Протягом року, тобто з 17 червня 2018 року до 16 червня 2019 року, положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають новоприйнятому Закону, вважатимуться чинними. При внесенні будь-яких змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю це правило не застосовується.

До 16 червня 2019 року всі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю повинні будуть привести свої статути у відповідність до чинного законодавства. При реєстрації нової редакції статуту до 17 червня 2019 року державне мито (адміністративний збір) не оплачується.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки нової редакції статуту та його державної реєстрації.

Вартість послуги складатиме 2500 гривень. Держмито та послуги нотаріуса оплачуються додатково.

Крім того, з’явився новий механізм регулювання корпоративних відносин між учасниками ТОВ – корпоративний договір, в якому можна передбачити особливості розпорядженням майнових прав, що виникають з володіння частками в статутному капіталі.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки корпоративного договору під Ваші особисті домовленості.

Вартість послуги складатиме від 2000 гривень.

Закрити