Замовити безкоштовну консультацію:

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771


Онлайн Замовлення:

*Iм'я:
*Телефон:
*E-mail:
*Коментарі:
 

 

Послуги

Зміна керівника підприємства

Для підготовки документів щодо зміни керівника потрібні наступні документи:

  • копія паспорта та ідентифікаційного номера нового і старого директора
  • інформація про засновників (копія статуту)
  • оригінал довідки статуправління (ЄДРПОУ)

Процедура зміни директора включає в себе наступні етапи:


1. Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протокол або рішення, наказ, довіреності, форма 4).

2. Підписання новопризначеним директором всіх необхідних документів (форма 4, протокол, наказ, довіреності)

3. Реєстрація змін в відповідному органі Державної реєстраційної служби України
4. Отримання оновленої довідки статуправління (ЄДРПОУ)

5. Повідомлення про реєстрацію змін податкової інспекції

Після закінчення реєстраційної процедури Ви отримуєте:

- протокол (рішення) про зміну директора

- наказ
- виписка з Державної реєстраційної служби України, де вказано всі відомості про реєстрацію нової інформації в державних органах 

- довідку статуправління (ЄДРПОУ)

Юридична фірма «ЮРКОМПЛЕКС» готова надати послугу з державної реєстрації зміни керівника швидко, за мінімальною ціною, без черги та прихованих платежів, здійснюючи безкоштовну доставку Замовнику.

Базова вартість послуги складає 900 грн.

У вартість послуг входять всі офіційні платежі.

Базовий строк виконання послуги становить 5 робочих днів. 

Строк виконання послуги може суттєво зменшуватись за необхідністю

Дізнайтеся подробиці, скориставшись контактними даними, вказаними на сайті. Спеціаліст нашої компанії проконсультує Вас та допоможе прийняти оптимальне рішення.

Замовити документ:
Зміна керівника підприємства

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771


Онлайн Замовлення:

*Iм'я:
*Телефон:
*E-mail:
*Коментарі: