Замовити безкоштовну консультацію:

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771


Онлайн Замовлення:

*Iм'я:
*Телефон:
*E-mail:
*Коментарі:
 

 

Послуги

Зміна прізвища, імені, по-батькові, ідентифікаційного номеру, місця проживання

Зміна прізвища, імені, по-батькові, ідентифікаційного номеру, місця проживання

ПОСЛУГА

Послуга з реєстрації зміни прізвища, імені, по-батькові або ідентифікаційного номеру (в разі його відсутності – паспортних даних), місця проживання фізичної особи-підприємця (далі – ФОП) включає реєстрацію змін в органах державної адміністрації, податкової інспекції, Пенсійного фонду, довідки про включення в Єдиний державний реєстр підприємств та організацій (довідка статистики), заміна печатки (якщо вона виготовлялась).

По закінченні виконання робіт Ви отримаєте нове та старе свідоцтво про державну реєстрацію ФОП (старе свідоцтво з відміткою про скасування його дії), нову довідку про взяття на облік платником податку (форма 4-ОПП), нову довідку про включення до ЄДРПОУ (довідка статистика), нову довідку про взяття на облік в органах Пенсійного фонду, нову печатку на оснастці (в разі якщо вона виготовлялась), новий бланк свідоцтва про сплату єдиного податку/податку на додану вартість (яке виготовлялось).

ВАРТІСТЬ

ФОП здійснює діяльність з печаткою:

Вартість послуги – 1800 грн.

ФОП здійснює діяльність без печатки:

Вартість послуги – 1500 грн.

Робота відбувається за умови повної передоплати.

СТРОК

Строк повної реєстрації змін ФОП – мінімально можливий (зазвичай – 5-6 робочих днів, 12 робочих днів – якщо зміни вносяться в свідоцтво платника єдиного податку).

На вимогу Клієнта Компанія може здійснювати передання документів поетапно в наступні строки:

  1. Свідоцтво про державну реєстрацію ФОП, довідку про взяття на податковий облік (форма 4-ОПП), довідку про включення до ЄДРПОУ (статистика), довідку про взяття на облік в органах пенсійного фонду, печатку на оснастці (в разі замовлення печатки) – 5-6 робочих днів.
  2. Свідоцтво про сплату єдиного податку/податку на додану вартість – 12 робочих днів.

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

  1. Оригінал свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;
  2. Оригінал довідки про взяття на облік платником податку (форма 4-ОПП);
  3. Оригінал довідки про включення до ЄДРПОУ (довідка статистики), якщо вона отримувалась;
  4. Оригінал довідки про взяття на облік в Пенсійному фонді;
  5. Оригінал свідоцтва про сплату єдиного податку/свідоцтво платника ПДВ;
  6. Печатка (в разі якщо вона виготовлялась);
  7. Ксерокопія паспорта ФОП;
  8. Ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи.

ТРЕБА ЗНАТИ

Відповідно до вимог законодавства зміни, що відбулися в установчих даних ФОП набирають чинності лише з дня їх державної реєстрації.

ТИПОВИЙ ПОРЯДОК РОБОТИ

Після отримання Компанією повідомлення про готовність оформити замовлення на реєстрацію змін ФОП та його обсяг, спеціаліст Компанії разом з Клієнтом погоджує порядок проведення передоплати, час зустрічі у нотаріуса для оформлення нотаріальної довіреності.

Під час оформлення нотаріальної довіреності Клієнт, вносить передоплату та надає необхідні документи.

В погоджені з Клієнтом строки Компанія передає всі документи або частинами в разі їх поетапної передачі.

На Ваше прохання типовий порядок роботи може бути змінено на більш зручний для Вас варіант.

Зміна додаткової інформації ФОП

Зміна додаткової інформації

ПОСЛУГА

Послуга з реєстрації зміни додаткової інформації про фізичну особу-підприємця (далі –ФОП) включає реєстрацію змін в органах державної адміністрації.

ВАРТІСТЬ

Вартістьпослуги – 400 грн.

Робота відбувається за умови повної передоплати.

СТРОК

Строк повної реєстрації змін ФОП – мінімально можливий (зазвичай, на практиці - 1 робочий день).

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

  1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;
  2. Ксерокопія паспорта фізичної особи
  3. Ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи.

ТРЕБА ЗНАТИ

Відповідно до вимог законодавства зміни, що відбулися в даних ФОПнабирають чинності лише з дня їх державної реєстрації.

До додаткової інформації відноситься телефон, факс, електронна пошта, електронна адреса в мережі Інтернет.

ТИПОВИЙ ПОРЯДОК РОБОТИ

Після отримання Компанією повідомлення про готовність оформити замовлення на реєстрацію змін ФОП та його обсяг, спеціаліст Компанії разом з Клієнтом погоджує порядок проведення передоплати, час зустрічі у нотаріуса для оформлення нотаріальної довіреності.

Зміна видів діяльності (КВЕД) ФОП

ПОСЛУГА

Послуга з реєстрації зміни видів діяльності (КВЕД) фізичної особи-підприємця (далі-ФОП) включає реєстрацію змін в органах державної адміністрації, податкової інспекції, статистики.

Після закінчення виконання робіт Ви отримаєте нову довідку про включення до ЄДРПОУ (довідка статистики), новий бланк свідоцтва про сплату єдиного податку (у випадку замовлення).

ВАРТІСТЬ

Вартість зміни видів діяльності ФОП - 600 грн.


Робота відбувається на умовах повної передоплати.

ТЕРМІН

Термін повної реєстрації змін КВЕД ФОП - мінімально можливий (зазвичай, на практиці - 3 робочих дні, 12 робочих днів - якщо зміни вносяться до свідоцтва платника єдиного податку).

Необхідні документи

1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;

2. Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма 4-ОПП);

3. Оригінал довідки про включення до ЄДРПОУ (довідка статистики), якщо вона виходила;

4. Оригінал свідоцтва про сплату єдиного податку та книги обліку доходів і витрат (якщо необхідно вносити зміни в це свідоцтво);

5. Ксерокопія паспорта фізичної особи;

6. Ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи.

ТРЕБА ЗНАТИ

Відповідно до вимог законодавства зміни, що відбулися в установчих даних фізичної особи-підприємця (в тому числі зміна видів діяльності ФОП) набирають чинності лише з дня їх державної реєстрації.

ТИПОВИЙ ПОРЯДОК РОБОТИ

Після отримання компанією повідомлення про готовність оформити замовлення на реєстрацію зміни видів діяльності ФОП і його обсяг, спеціаліст компанії разом з Клієнтом погоджує порядок проведення передоплати, час зустрічі у нотаріуса для оформлення нотаріального доручення.

Під час оформлення нотаріального доручення Клієнт підписує договір з компанією про надання юридичних послуг, вносить передоплату, Клієнт надає необхідні документи.

В погоджені з Клієнтом строки компанія передає всі документи.

На Ваше прохання типовий порядок роботи може бути змінений на більш зручний для Вас варіант.

Замовити документ:
Зміна прізвища, імені, по-батькові, ідентифікаційного номеру, місця проживання

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771


Онлайн Замовлення:

*Iм'я:
*Телефон:
*E-mail:
*Коментарі: