Послуги

Аутсорсинг бухгалтерії

Аутсорсинг бухгалтерії  - це послуга, яка давно увійшла в ділову практику бізнесу.

Мета використання клієнтами бухгалтерських аутсорсингових послуг (від англ. Outsourcing: outer-source-using, використання зовнішнього джерела) - можливість зосередитись на веденні справи,  яка приносить дохід (на основному профілі бізнесу), не вступати в трудові взаємовідносини з найманими працівниками, а клопоти щодо бухгалтерського обліку та звітності перекласти на професійну команду. 

Такий підхід забезпечує мінімізацію витрат підприємства на персонал, упередження  зайвих трудових суперечок, захищеність (конфіденційність даних гарантується угодою і репутацією аутсорсера),  оптимізацію затрат та якісну підтримку (консультування) при перевірках державними  органами.

Чому ми?

Наш досвід в сфері бухгалтерського обслуговування більше 10 років. 

Конфіденційність та професіоналізм – основа нашого тривалого досвіду.

У нас працює команда високо кваліфікованих бухгалтерів. Є підтримка професійних юристів та аудиторів. Працюючи з нами, Ви гарантовано матимете вірне ведення бухгалтерської звітності та ефективне податкове планування на вашому підприємстві; на відміну від штатного бухгалтера (або бухгалтерів), який у будь-який момент може звільнитися, захворіти або піти у відпустку. 

Вигоди клієнта:

  • Штат кваліфікованих співробітників
  • Застраховані податкові ризики. Спеціалізована компанія, на відміну від головного бухгалтера або відділу бухгалтерії, має можливість укласти договір професійної відповідальності та надати цивільно-правові гарантії відшкодування збитку в грошовій формі, на відміну від співробітника - фізичної особи або внутрішнього підрозділу компанії.
  • Щорічні звірки з податковою інспекцією. Бухгалтерська компанія, яка паралельно веде десятки організацій, як правило, знаходиться в процесі податкових перевірок своїх клієнтів у постійному режимі, накопичуючи тим самим істотний досвід в ефективному вирішенні податкових спорів.
  • Ціна нижча на 40-60% ніж співробітник у штаті - економія податків на зарплату (50% від ФОП), за рахунок ведення декількох компаній і більш повного завантаження працівника. 
  • Економія на бухгалтерських, правових програмах, адміністративних витратах.
  • Економія власного часу.
  • Професійні консультації.
  • Відсутність витрат на бухгалтерські журнали та програмне забезпечення.
  • Доступність бухгалтерії всі робочі дні.
  • Можливість віддаленого доступу до бухгалтерських програм (таких як 1С). Як правило, доступ надається через термінали віддаленого доступу. Ми обслуговуємо і оновлюємо бази клієнтів на своїх серверах. Ще одна стаття для економії ваших витрат.
  • Можливість віддаленого управління банківськими рахунками, програмами здачі звітності. Всі дії виконуються на підставі електронно-цифрового підпису.
  • Відсутність хвороб, декретів, відпусток, непередбачених звільнень.
  • Аутсорсингова компанія зі штатом взаємозамінних співробітників, як правило, гарантує здачу звітності та відсутність штрафних санкцій незалежно від особистих ситуацій співробітників.

Ми застосовуємо сучасні та зручні для клієнта засоби для обміну документацією та даними – віддалені робочі місця та віддалений доступ до баз даних в програмах «1С Підприємство» + e-mail + сканер + Інтернет + «огляд» банківських виписок, можливість подання звітності на відстані, автоматизація процесу надання податкових та інших звітів, використання ЕЦП (електронного цифрового підпису), та електронного документообігу, що забезпечує повну надійність та відповідність законодавству України.

 Вартість бухгалтерських послуг встановлюється прозоро і, в кожному випадку індивідуально, за тарифним конструктором:

·         в залежності від розміру бізнесу (мала, середня, велика бухгалтерія)

·         для операцій різного обсягу та кількості;

·         в залежності від систем оподаткування та наявності окремих податків;

·         в залежності від кількості працівників;

·         для операцій, що є нетиповими;

·         в залежності від виду діяльності;

·         для спеціальних податків;

·         за специфікою місцезнаходження

До пакету бухгалтерського обслуговування включаються наступні послуги :

  • ведення первинної документації
  • ведення кадрового обліку
  • ведення обліку за основними засобами
  • нарахування заробітної плати
  • підготовка до здачі звітності
  • подача звітів до податкової, пенсійного фонду, фондів соціального страхування та органів
  • відновлення бухгалтерського обліку
  • консультування щодо податкової оптимізації

Тарифи для юридичних осіб

Система оподаткування

Вартість послуги на місяць

Вартість додаткових операції

Вартість доплати за кожного наступна співробітника

Спрощена система за ставкою 5%

2000,00

35,00

100,00

Спрощена система + платник ПДВ

2500,00

40,00

100,00

Загальна система

2500,00

35,00

100,00

Загальна система + платник ПДВ

3000,00

40,00

100,00

Неприбуткова організація

2000,00

35,00

100,00

ОСББ

4500,00

35,00

100,00

Будь-яка система оподаткування

За відсутності операції та без нарахування заробітної плати

800,00

* - До базової вартості послуг включені бухгалтерський облік господарської діяльності замовника, при кількості операції до 10 на місяць та нарахування заробітної плати одного співробітника.

Фізичні особи - підприємці

Система оподаткування

Вартість послуги на місяць

Вартість додаткових операції

Вартість доплати за кожного наступна співробітника

Єдиний податок 1 група

500,00

20,00

100,00

Єдиний податок 2 група

500,00

20,00

100,00

Єдиний податок 3

500,00

20,00

100,00

Єдиний податок  + платник ПДВ

1500,00

40,00

100,00

Загальна система

2000,00

35,00

100,00

Загальна система + платник ПДВ

2800,00

40,00

100,00

* -  До базової вартості послуг включені бухгалтерський облік господарської діяльності замовника, при кількості операції до 10 на місяць.

Всі ціни вказані в гривнях.

Дізнайтеся подробиці, скориставшись контактними даними, вказаними на сайті. Спеціаліст нашої компанії проконсультує Вас та допоможе прийняти оптимальне рішення.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС»

Місто Київ, вулиця Костянтинівська 54, квартира 4

Тел./факс: 044 / 462 49 41,425 78 87, 425 9012, 425 94 45

Тел.: 066 712 67 71, 068 778 44 74

Email: jurkomplex@ukr.net

 

Замовити послугу

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Замовити безкоштовну консультацію

Замовити по телефону:

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Онлайн Замовлення:

Дякуємо.
Ваше повідомлення успішно відправлено.
Вибачте. Виникла помилка. Спробуйте трохи пізніше, або зв'яжіться з нами по телефону.

тел/факс (044) 462-4941
моб: (066) 712-6771

Закрити

Шановні клієнти!

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» інформує Вас про зміни, що відбулися в законодавстві України та можуть стосуватися діяльності Вашого підприємства.

17 червня 2018 року набув чинності Закон України № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", крім частини другої статті 23 Закону щодо переходу частки ТОВ до спадкоємця, яка набирає чинності з 17 червня 2019 року.

Відповідно з 17 червня 2018 року втратив чинність Закон України "Про господарські товариства" у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.

Товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю протягом року з дня набрання чинності цього Закону, можуть безкоштовно привести свої Статути у відповідність до нового Закону та провести держану реєстрацію відповідних змін.

Протягом року, тобто з 17 червня 2018 року до 16 червня 2019 року, положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають новоприйнятому Закону, вважатимуться чинними. При внесенні будь-яких змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю це правило не застосовується.

До 16 червня 2019 року всі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю повинні будуть привести свої статути у відповідність до чинного законодавства. При реєстрації нової редакції статуту до 17 червня 2019 року державне мито (адміністративний збір) не оплачується.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки нової редакції статуту та його державної реєстрації.

Вартість послуги складатиме 2500 гривень. Держмито та послуги нотаріуса оплачуються додатково.

Крім того, з’явився новий механізм регулювання корпоративних відносин між учасниками ТОВ – корпоративний договір, в якому можна передбачити особливості розпорядженням майнових прав, що виникають з володіння частками в статутному капіталі.

ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮРКОМПЛЕКС» пропонує свої послуги щодо розробки корпоративного договору під Ваші особисті домовленості.

Вартість послуги складатиме від 2000 гривень.

Закрити